Jag har tappat bort mitt språk, det fastnar i ditt hår

Tjosanitrosan! :)

Kalasbra dag! :)
Sol, stekig sånglektion och massor av skratt! :D
Jag kom t.o.m på något att skriva om på historian - apartheid :)
Blir nog bra ;)

Efter skolan promma jag till stan med Anna,Stina,Tove och Rickie men när vi kom fram så drog Stina och Tove så då vare bara 3 av oss kvar! På väg ut från HM hittade jag Danne (eller han hittade mig :] ) och vi hann pussas lite och så följde jag han till bussen! saknar dig snygging! :*
Därefter hitta jag Anna och Rickie igen men då skulle anna iväg och träffa en kompis så då var det jag och Rickie som begav oss ut på äventyr till pysselaffären där jag köpte material till min maskeraddräkt och till Röda Korset där Rickie shoppade en massa vinyl och en silverjacka =) Sen kuta vi runt mer på stan, träffade bl.a hans mamma :), och tillslut hamnade vi på Dallas med Anna och Vicke! :D
Det var riktigt najs så jag och Vicke kom lite försent till buggen :]
Men det var jättekul där! :D även om jag och vicke var klart yngst!


btw så är min syster den bästa systern som finns! :D <3

gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0