REKLAM!

Goddag!:)

Solen skiner från en klarblå himmel och här sitter jag inspärrad i en klaustrofobisk datasal!
Inte  riktigt,känner mig mest stressad över den här veckan! Kommer vara borta varenda kväll!
Street, bugg och teater äre som  gäller! Pressad är jag  men väldigt pepp!
Främst teater!

För jag vill STOLT presentera...

På Lördag (27/3) ca kl. 16.00 spelar världens bästa ungdomsteatergrupp upp
"Käpprätt åt helvete -tre generationer genom tiderna" på Teaterfestivalen på Nordanå!
Komochkika!!
Det är gratis och kommer bli underbart!

Ta med familj och vänner och känn er varmt välkomna! :D

File:Nordana teatern.jpg
Dit ska ni på lördag!!! =D

Kommentarer
Postat av: Felicia

Oh, vad skoj :D lycka till!

Önska att jag kunde komma och titta!



kraaam :D

2010-03-22 @ 20:17:11
URL: http://livetibild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0