Så mörk är natten i midvintertid, men se där nalkas Mathilda! Hon kommer den goda med ljuset hit, hon kommer med frälsning om ananasfil, hon kommer med kaffe i handen!

Tjenare tjenare :)

Sitter kvar i datasalen med Mathilda,Albin,Stina och Antonia =)
Har jobbat ordentligt på historian vilket verkligen behövdes!

Tidigare idag var jag på föreställning som hette "Stand Up med Karl Olof Berg"
Killen klädde av sig naken i slutet -
fan barnförbjudet! Frida och alla andra sjuor från byske var ju där! ;)
Killen var duktig men absolut ingen jag skulle vilja möta i en mörk gränd mitt i natten xD
Kan nog beskriva föreställningen som udda och intressant!

Karl Olof Berg!

För tillfället har jag ont i huvet och funderar på att slänga några kronor på en kopp kaffe så jag orkar med matten!

Annars så kan jag säga att jag...
* är så himla stolt över min underbara teatergrupp som stekte och smekte och ägde totalt i lördags!!!!!!! :D :D :D

*så himla glad att jag var med så fina tjejer i lördagskväll! :D:D

*Att Danne officiellt är mysigast i världen och lyste upp min söndag :D:D

* OCH SIST MEN INTE MINST! Idag fyller Jenny 18 år och Vicke 17 år! :D :D :D

Grattis underbraringar!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Skådespelare som klar av sig nakna kommer du mest troligen se mer av om di fortsätter titta på teater, både tjejer killar och tanter har jag sett tror jag :S

2010-03-29 @ 19:02:52
URL: http://ingreed.blogg.se/
Postat av: Jenny

tacktack :D

2010-03-29 @ 19:55:55
URL: http://trolljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0