Visst känns det som att kärleken väntar?

Tjoho :)

Eftersom jag är rätt så lat så bestämde jag mig för att sporta ordentligt igår när jag hade lite pepp!
Skidor-promenad-simning; det duger? :]
Då blire jag ♥ godispåsen för resten av lovet! ;)

Igår kväll kom Danne hit och det blev ett dygn fyllt med kärlek, mat och film (och några klumpigheter från min sida). Jag slog först i skallen i kylskåpet då jag letade mat, slog i pannan i köksfläkten då Danne pratade i örat på mig, råkade klippa hål i micropopcorn-påsen och halkade ograciöst på den mysiga promenaden^^ sånt som händer;)
Vi såg hursomhelst Bröllopsfotografen och The Uninvited,
rekommenderar båda! :)
Och så rekommenderar jag Daniel, han är absolut fantastisk! (L)

sen han for har jag mest tänkt på saker som borde göras.
men jag gjorde mest saker som jag ville göra.
Funkar bra för mig!

just nu tänker jag mest på att jag måste göra en ny msn...
är fan pinsamt att heta ellan_tuggummi... xD
till mitt försvar kan jag säga att jag var en lillskit då jag gjorde den


Och den här är riktigt fin!
peppa Kent PDOL 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0