Tills planeterna stannar


Hittade den här fantastiska bilden på Stinas blogg och var bara tvungen att snatta :]
Den föreställer iaf en lycklig EOS-lektion för några fredagar sen då våren precis gjort entré...
och redan har det blivit sommar!

Jag slutar aldrig fascineras av tidens gång och hur jäkla vacker världen är hela tiden...
men särskilt på sommaren! Vill ju bara springa längs ängarna, lukta på blommorna, krama solen osv..!

Idag har jag mysat med Danne och käkat gott grillat tills pappa kom och hämtade mig och sedan spenderade jag kvällen med Frida, Lovisa, Razze, kladdkaka, promenad och studsmatta - fint så det förslår! =)

Det är otroligt härligt att ha en lägenhet i stan,
men HEMMA kommer alltid att vara Norrlångträsk ♥

Nu äre godnatt!
Sov gott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0