Heartbeats

Igår sov jag jääättelääänge och sen var jag med Daniel hela eftermiddagen! :)
Sen köpte jag en ananas och for till Emelie och Maja kom dit också :)
Vi dracka turkiskt te, käka ananas, pratade och såg "Girls just wanna have fun" -
hade det väldigt bra helt enkelt!

Efter ett tag for Maja hem och då såg jag och Emelie "Pensionärsjävlar" och jag fick skratta i sinne, så grymt bra program alltså! :D sen fika vi och soooooooov - det var nice! :]
Emelie vakna klockan 8 (hurtbulle!) och jag drog mig lite längre och så for vi till stan med hennes mamma och syster :) vi gick runt på lite affärer och kollade även upp ett gym som vi ska provträna!

Sen skiljdes vi åt i snöstormen och nu är jag hemma efter en (enligt mig) enorm kraftansamling!!Slet för tusan hem cykeln genom snön!
Ska på ett möte på anderstorp ikväll och undrar hur tusan jag ska få mig dit...tål att tänkas på!

Gillar ju vintern men inte när det ska storma såhär!!!

Nyss när jag svalde så gjorde det ont! Måste vara inbillning!!!

Nu blire plugg och kaaaanske lite städning ;]

Ha en fin onsdag guys! :)

Och det här är något av det vackraste jag hört! Lyssna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0