Kär I Livet!!!

Idag övningskörde jag ändå hemifrån till mitt andra hem!
Gick typ bra förutom parkeringen på Willys...
men efter några fiskbullar inhandlade var jag pepp igen och körde glatt till lägenheten! :D
Var nervös inför rödljusen men alla jag passerade blev gröna då jag skulle förbi så jag antar att de antingen var rädda för att det skulle ske något pinsamt motorstopp annars eller så älskar de mig nog bara i allmänhet! ;D
Sen så körde jag i 3 rondeller och körde 100 på efyran for the first time!

Haha jag är fan barnsligt glad för att jag "Kan" köra bil! :]
Får ta och lugna ner mig nu!!!
Tack pappa, Frida, och Razze för att ni var tålmodiga i bilen och underbara i allmänhet!

förövrigt så har jag laddat frysen med saffransbullar och varit extremt sugen på oranget hela dagen!
Så då vet ni.



gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0