Kvällen innan helgen

Hej! :)

Idag efter skolan blev jag bjuden på middag hos min fina kusin Annika och hennes kille Pär! :D
Var riktigt trevligt att träffa dem igen för det var längesen vi sågs, maten var dessutom riktigt god!

Efteråt fick jag skjuts till teatern där gruppen brainstormade rejält och kom på en riktigt grym idé till julavslutningen - jag är grymt peppad! :D

Tar ett uppehåll från plugget och skriver lite här.
Tjejen på lyxfällan heter Elisa!!
Längesen jag såg/träffade någon med samma namn som jag:)


Känns inte dumt med vinter men när jag kikar på denna bild vore det inte dumt med en solig utlandsresa till ett land där de säljer äppelfanta... DET är grejer det!


Kommentarer
Postat av: Ida

Äppelfanta med "citron" XD

2010-11-22 @ 10:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0