Like a shotgun needs an outcome

Tjatja bloggen! :D

Igår efter skolan drog jag till Hälsostudion och tog tag i saken - så nu har jag gymkort!
Eller gymkort och gymkort, en passerplupp på nyckelknippan åtminstone! ;)

Mina trogna och framförallt underbara kompanjoner var Maja, Emelie och Helenah som gjorde det mycket trevligare att träna och i hela taget gick det väldigt bra igår! :) Låren (bland annat) brinner idag men det känns väldigt skönt att ha börjat träna - hoppas att min motivation kommer hålla i sig!


Efteråt gick jag hem, lyssna på Roddan och laga middag och sen kom två tjusiga brudar vid namn Carro och Mathilda och vi drack saft, ät glass och pratade! Lite senare kom ytterligare en fräsch brud vid namn Josefin som var väldigt trevlig att återse och tillsist kom en söt pojke vid namn Danne! :) Efter typ en kvarts febrilt letande efter mina nycklar lämnade vi lägenheten och begav oss till Martin där det var fest för Tjädern som fyllde 18 igår! :)

Riktigt härligt folk, trevlig stämning och jag var jäkligt peppad på livet! :D
BRA kväll! :)

Idag käka jag och min loverboy frukost på Frasses (MAT :D), gick runt lite på stan, åkte hem till mig i skogen och sen dess har vi gjort lite smått och gott! :)

Har haft den här låten på hjärnan hela dagen! :D
Tack Josefin för att du påminde om den! :D

Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: bajjamajja

Blev lite sur då google har bestämt sig för någon annan elisa get high on life...vem är hon???

Förr var du först då man sökte på google men inte nu mer.Kanske du tycker de e bra int vet ja,

Baj baj!

2010-11-14 @ 19:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0