Spacewoman

Ikväll har jag lagt till nya låtar på spotify och ritat; inte mindre än 2 teckningar!!! :D :D
Grymt glad är jag för det, eftersom jag lagt så mycket kreativitet åt sidan den senaste tiden!
Först blev jag lite fundersam över var alla idéer kom ifrån, men nu är jag lite lur om att all inspiration kommer från vårt härliga te-gäng!

Och på tal om te; har druckit galet många koppar av teet jag köpte idag - det är tokgott!
Rekommenderar polkagris-smak tusen gånger om!!

Ska renbädda min säng till ett lite fräschare och juligare motiv och sen sussa! :)





Tumblr_lcb1lwqxcj1qbcs4so1_400_large
väldigt passande bild från weheartit.com

Kommentarer
Postat av: tild

mitt te luktade hästgodis... smakade lite lussekatt men lukten var väldigt disturbing.

så jag kommer pinna dit och köpa polkate!

2010-11-27 @ 11:48:42
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0