Sweet sunday

Ikväll har jag jobbat, firat min far med godmiddag a la mor och sett på föreställning:
Hedda Gabler

Känns kul att ha fått se en riktig klassiker!
Lite trög start men otroligt bra skådespelarinsatser så jag är glad! :)


Idag är första gången på rätt länge som jag inte känner någon söndagsångest
vilket jag är otroligt glad över!
Självklart är helger underbara och det är tråkigt att de tar slut, men jag har insett att skolan faktiskt inte är så dum ändå! Trots mycket plugg ibland så tycker jag om min utbildning och jag har fantastiska vänner i skolan som gör dagarna lättare. Dessutom är det tråkigt att gå runt och deppa varenda söndag!
Om man gjorde det varenda vecka - tänk så många dagar man skulle ödsla på att må dåligt!
Åtminstone en sjundedel av sitt liv!!!!

Jag utmanar mig själv och alla andra som brukar ha söndagsångest att plocka fram det positiva med den här dagen och göra den så bra som möjligt! Trots att den råkar komma före måndagen så ska man inte glömma bort att leva den dagen också, eller hur? :) Och förresten så är måndagar inte så dumma dem heller!

Nu ska jag måla naglarna i någon rolig färg och sedan sova! ;D



Godnatt goingar!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0