One night to be confused, one night to speed up truth

Lång men härlig skoldag - troligtvis den mest knäppa på flera veckor!

"Om jag var naken nu så skulle alla kunna se min insida" - Mathilda Almgren på A-torpsskolan

"Utan ett pizzakit försmäktar vi på denna ööööööööööööööööööö" Mathilda Almgren på ICA (killen i kassan blev sådär fnittrigt fnissig!)

Efter skolan käkade Rickie och Mathilda hos mig och vi var fett hurtiga och gjorde pizza och var glada tills PANG mitt köksbord lossnar från väggen!!!! Jag bara stod där och gapade på ett mest troligt väldigt efterblivet sätt men som tur var Mathilda en superhjälte och hann rädda både fruktskålen och pizzan från en alltför tidig död! Tyvärr miste en kopp livet :( :( Till slut släppte min förlamning och jag kunde skratta utöver mig! Blev inte bättre av att mina kära vänner skulle demonstrera låten "Lennart" av Raubtier några minuter senare och den är väldigt rolig! :D det roligaste är att den är seriös :D
(OBS: jag är ändå sad över köksbordet :/)

Sen skulle Rickie repa och jag och Mathilda tog oss själva och en burk med morotskaka och gick till Klaris för teparty med flera fantastiska flickor! :D Var riktigt mysigt bl.a skumtomtarna, chokladbullarna, glassen och inte minst det underbara sällskapet! :) Förhoppningsvis blir det en tradition! :D


Livet är för det mesta väldigt härligt men när jag kom hem möttes jag av jobbiga nyheter :(
Frågor som tornar upp sig och många vackra minnen som dyker upp till ytan...
men mest av allt en massa kärlek!!!
Ni är så otroligt fina!!!
Jag tänker på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Tild!

Längesen jag skrattade så mycket... helt störda.

Tack för idag!

2010-11-16 @ 00:01:46
URL: http://coopertrooper.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vad har hänt? :( <3

2010-11-16 @ 16:54:46
URL: http://livetibild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0