Vi har bara varandra, vi har bara varandra

Hej! :)

Helt okej skoldag idag, några sega lektioner men jag var ungefär lika hjärncellsbestulen som igår = väldigt kul! :)

Efter skolan for jag och tränade med Emelie! :D Var riktigt härligt men pinsam nybörjare som jag är så råka jag bl.a tappa handtaget till en maskin för att jag lastat på way too much vikt så att den slår ihop med resten av sig själv! Självklart blir det värsta smällen och jag kände mig verkligen som den klantige NYBÖRJAREN när tuffa muskelkillar med 200 kilos hantlar glor surt på mig... :] men jag blir väl bättre antar jag! ;)

Förlåt om jag skämde ut dig Emelie! :]

Nu är Danne här så ska pussa på han + göra middag! :)

Hare gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0