Bad update...

Men nu är jag här igen! ;)

Har haft en helt awesome helg!
Började i fredags hos Emelie och bara pratade om allt mellan himmel och jord, kikade på idol och gjorde varm choklad med kokosmjölk = en riktigt hit! :D Det är härligt att ha en vän som Emelie! :D

Sen på kvällen kom Danne och hämta mig och så for vi hem till han och pussades och sov litegrann, och sen hips vips var det lördag och hans mamma fyllde år! Så vi ägnade dagen åt att fira henne och spela Mario Kart :D
Det är alltid så skönt att vara i furuögrund! :D

På kvällen kom pappa förbi och så fick jag köra hela vägen hem! :D
Fick inget motorstopp alls förrän hemma på gården ^^ Så är typ stolt ;)

Idag har jag jobbat och buggat = schysst dag :D

Och nyss skickade Vicke en spotify-invite så nu är jag en ännu lyckligare quinna! :D
Tack Victor!! :D
nu ska jag digga volbeat och diska - sov sött vänner! :*

Tha Lundmarkzz för 2 år sedan!
Tiden går så galet fort...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0