I´m vulnerable

Hejhej!

Galet lång skoldag idag!!!
Fast å andra sidan hann jag med väldigt mycket och det känns bra! :)
Bl.a matteprov som sagt... ibland kändes det okej och ibland skrev jag vilda chansningar och frågetecken.
Känns hursomhelst skönt att det är bortgjort nu.

Idag har varit en hyfsat tung dag, min kropp hänger inte riktigt med i svängarna och det har känts som jag haft spik i halsen och bomull i huvudet - men vad gör man?
Tur det finns fina människor på skolan som kan locka mig till skratt trots att jag känt mig som segproppen nr.1!

Efter skolan kom min lillasyster förbi och umgicks till nyss då hon får med bussen hem!
En riktigt fin överraskning - tack gullet! :D

Nu: Plugga Idé och kulturhistoria, repliker till scenisk gestaltning, scenisk produktion samt engelskaglosor!
(Känns som mitt liv nästan bara består av läxor nuförtiden!)

a heart makes a bad hula hoop ♛, As pessoas mais felizes não são as pessoas que...
Tur att det alltid finns ljus i mörkret! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0