Jag har ett hjärta i frysen

Har stressat och svurit mig igenom hela denna dag!
När allt började lösa sig med bilderna strulade tekniken och jag var arg!
Sen fick vi till det igen men då blev det teknikfel med musiken.
Sen klantade jag arslet av mig med ljudet.

Sen grät jag och skrattade samtidigt av utmattning och frustration.
Sen drog jag för att leda teater och det gav mig iaf lite energi!

Nu blir det äntligen middag!

Sänder alla mina tankar till de i min grupp som stannade längst och fixade men även till de andra som också jobbat jävligt bra den här veckan! Ni är guld värda!!!

Imorgon visas resultatet av vårt (och alla andra estettvåors) slit på Nordanå mellan kl.11 - 13.
Har du långlunch eller slutar tidigt så kom gärna och titta! Det är gratis och garanterat värt att skolka för om det skulle behöva vara på det viset!!


Kika gärna efter vårt lilla mästerverk; If you have a heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0