Jag har famlat i mörker men i dig såg jag ljuset

Hallå! :)

Jag har haft en härlig helg!!
Började hos Danne i fredags och det var så mysigt!
Hela familjen Rydén var hemma inklusive Emma och jag och vi käkade hamburgare och vi såg Idol
och Roberth och Emma har skaffat en jättefin hund - Buffy - som vi och Agge (Familjens hund) var ute och gick med bland nyfallen snö och månljus. Väldigt vackert!

Sen såg jag och Danne Lyxfällan och Getting over Sarah Marshall och jag lyckades vara vaken hela filmen! :D
På lördagsmorgonen blev det morgonmys och sen blev det frukost med nybakta bullar som Dannes mamma bakat! Inte illa! :D Sen provade vi hur högt Dannes baslåda kunde låta och så sov vi lite till ;)

Sen kom mamma,pappa och Frida och hämtade mig och så for vi till mormor på middag!
Riktigt gott och trevligt var det! :)

Sen åkte jag till Byske igen för att vara med tjejerna hos Soffe!
Vi åt hajkbanan och tryckte ner oss i Soffes säng och pratade om allt möjligt :D
Var så kul att träffa er igen - var längesen! ♥

Idag har jag jobbat, vilat och sen övningskört hit till lägenheten!!!
Första gången jag körde till stan och första gången jag provade på ett trafikljus - och det gick bra! :D :D
Är galet glad just nu, fast jäklar vad hjärtat dunkade på mig då! var livrädd trots att jag tycker det är kul att köra,
men nu har jag iaf fixat det till stan!! :D :D


Det är något speciellt med att övervinna sina rädslor!
HÄR: Höjdskräcken 2008!

Ska försöka ta en tidig kväll ikväll,
har en tuff vecka framför mig med EOS, fullbokade kvällar och franskaprov...

Sov gott allihop! :D


Kommentarer
Postat av: Tild!

Men Elisa. Blir inte franskan inställd i och med att du inte har några vanliga lektioner?

2010-10-25 @ 07:37:57
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0