Jag ska skriva en låt som heter ordbajs

Min dator vill inte spela upp Uni Foremans EP som jag så glatt laddat ner.
Och jag vet inte hur man gör ett tyskt U heller!

Typiskt!

Jag saknar
en rejäl vinterjacka
vinterskor
redig mobil
pengar

Mina blommor har nästan vissnat 
och min mat har nästan möglat i kylskåpet
och franskaboken ligger och stirrar på mig. 
och jag ger den dissen!

Blommorna och maten ska jag dock försöka rädda.
Sen ska jag äta glass och lyssna på Familjen. 
Och diska.

Konstigt att jag skriver om jobbiga saker som egentligen inte är så jobbiga.
För jag är inte särskilt ledsen. Och inte särskilt jobbig heller hoppas jag.
Och de där sakerna ä faktiskt inte så väldigt jobbiga på riktigt. Glassen och Familjen är dock inte de ojobbiga sakerna som är jobbiga. Nej nu blev jag väldigt jobbig känner jag!!!!
Jobbigt energisk!!! :D :D :D

Det är mycket jag inte har!
Men jag har mer!
Och jag har glädje - så därför har jag allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0