Kom så får du hårt godis!

Hejhopp! :D

Idag var jag pigg på skola!
Alla estettvåor samlades på efyran för en introduktion i EOS-projektet som vi ska göra under nästa vecka.
EOS = estetisk orientering är en kurs vi började läsa i ettan där vi provade på massor med olika konstformer.
Idag har vi delats upp i grupper och fick en startuppgift som var ganska intressant!
Nästa vecka börjar vi jobba på det "riktiga" projektet och nästa fredag blir det presentation av våra mästerverk på Nordanå! :)
Är lite besviken eftersom vi inte kommer ha med så många olika konstformer som jag hade varit peppad på,
men sånt är livet och nu äre bara att köra på kring den här uppgiften! :)

Har en härlig grupp så tror det kommer bli awesome!
<--- EOS i våras! ;)

Nu ska jag snabbpacka och sen ska jag skynda till bussen,
ikväll blire Danne! :*



TREVLIG HELG ALLIHOP!!! :D :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med orientering. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-23 @ 18:49:09
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Felicia Sandström

Fy vad skönt att höra att du har blivigt frisk gumman :D <3 Glad för dig :D

2010-10-24 @ 12:40:25
URL: http://livetibild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0