Spice me up!

Hej igen sötisar! :D

Hoppas ni haft en kanonbra måndag! :)
Tyvärr blev inte min så lyckad med huvudvärk och ont i halsen, så de två sånglektionerna och den afrikanska dansen kunde jag inte vara med på så mycket vilket var synd, men så blire ibland!
Dessutom så råkade jag köpa hushållspapper istället för toapapper på min trötta shoppingtur på ICA och det kändes lite snopet, men bättre ha nåt dasspapper än inget alls? ^^

Imorgon ska jag troligtvis till vårdcentralen för att träffa en läkare,
har ju som ingenting jätteallvarligt men efter en månad av seglivad förkylning och halsfluss så är jag riktigt less!! :( Men hoppas på att jag får en dundermedicin imorrn! :D


Något man alltid kan göra när man är sjuk är ju att plugga - tur det! (L)(L)(L)(L)
Har saknat dig matteboken! :* :* :*

Observera ironin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0