The fire burning down my happiness

Hallå! :)

Hoppas ni haft en kalasmysig söndag!
Idag har jag jobbat och när jag kom hem var jag helt slut och hade dessutom feber - kulkul :/

Jag och mina päron bestämde att jag ska på skolan imorgon och försöka få göra ett prov i förväg och prata med lite lärare om vad jag kan göra hemma och sedan vila upp mig resten av veckan så jag kanske äntligen blir fri från den här sjukdomen! Vill verkligen det eftersom jag blir så arg och trött när jag inte orkar göra saker (t.ex bugga som jag skulle gjort nu om jag inte mått såhär)!
Jag vill vara frisk och glad!

Felicia ringde iaf tidigare ikväll och piggade upp mig - tack snygging! (L)
 Hjärtat!<3

Och just ja... jag ska ju t.o.m BE om att få göra ett prov imorgon...
bäst att plugga lite kanske? (A)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Aww, haha, vad glad jag blir att jag piggade upp lite :] haha, den där dagen( på bilden) glömmer jag aldrig, det var verkligen super kul, och vi ska ju inte tala om hur extremt heta vi var i våra fina regnkläder på eu moppen ;D <3

Saknar dig!! saknar dig riktigt mycket!!



hoppas du blir frisk snart<3

puss <3

2010-10-19 @ 12:01:54
URL: http://livetibild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0