Burn baby burn

Tjaaatjaaa

Väldigt fin skoldag idag!
Musikalsång, prat om teturnén, fina klassdiskussioner och dessutom så gick jag, Rickie och Jimmy till historien genom att göra en teaterredovisning med ledmotivet "vem-får-en-penis-i-näsan?" på Scenisk Gestaltning! Fantastiskt pinsamt men jäkligt roligt var det också! Alla andra i klassen gjorde också underbara redovisngar och jag var lycklig - så fantastiskt fina ni är!


Efter skolan träffade jag Jenny på stan och så gick vi till Waynes och tog en fika!
Riktigt trevligt var det och vi hann dessutom prata massor om teatergruppen och hon fick en trött, snorig och allmänt måndagsseg Elisa att börja brinna av entusiasm! Tack Jenny - du är guld!



Utan teatern skulle jag vara utan mycket av min kreativitet och mitt driv.
Jag skulle vara utan en stor del av min självkänsla och mitt självförtroende.
Jag skulle ha gått miste om så många vackra stunder och skratt.
Jag skulle ha gått miste om så många fantastiska människor i mitt liv.
Jag skulle ha gått miste om så mycket lycka!
Därför är det tur att jag har så mycket utav den i mitt liv,
och jag hoppas att jag alltid kommer att ha det så! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0