I've wasted so much time

Fick tid hos vårdcentralen idag.
Stick i fingret - hade för hög sänka.
Ta tempen - feber.
Pet i halsen - inga fler streptokocker iaf :).
Kolla blodvärdet:
Stick i vänster arm - miss! (aj!)
Stick i höger arm - miss! (aj!)
Byter sköterska....
Stick i vänster arm - score!

Fast då blev allt snurrigt och flimrigt och det var svårt att hålla sig uppe i stolen.
Svimmade. Tur att en snäll pappa och en snäll sköterska kom till undsättning.
Och jag som vill bli blodgivare när jag fyller arton.

Känner mig ynklig. Blir troligtvis varken någon linjefest eller någon myskväll med tjejerna den här fredagen.
Jag som var så peppad! Kul liv...

Har verkligen försökt hålla modet uppe under de här veckorna men idag kom det jag fasat för.
Jag tycker verkligen synd om mig själv. Det känns fan illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0