Att plugga mer eller att sova - det är frågan!

Hej igen! :)

Till min glädje kom min sjuka mamma hit idag och så hostade vi ikapp i flera timmar! :)
Pappa var på en kurs och efteråt tog han med sig pizza till lägenheten som vi smaska på!
Var riktigt mysigt att ni kom förbi och kika till mig!

Världens finaste föräldrar, trots våra meningsskiljaktigheter ibland så är ni helt fantastiska! ♥

Sen så har jag ju pluggat lite engelska, lite KuHi och lite teaterhistoria och vad som känns som TONVIS med matte... men jag har ändå inte hunnit med så många tal som jag hade tänkt. Inte ovanligt men lika ångestframkallande varenda gång. Känns som om jag kan en del, men inte allt... hoppas att det duger!

Hela min framtid
eller bara ett litet futtigt test. Egentligen är det båda - men man får tolka själv hur man ser det.
Jag vet inte hur jag ser det - bara jag får godkänt!


Jag har dessutom pratat lite med Danne, och med Emelie, det var fint!


Tumblr_l9u58yn67q1qdimy4o1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0