Vardagsfilosofi

Påväg till teatern passerade jag en söt Mathilda med fin familj och om jag inte haft så bråttom så hade jag helt klart hoppat av min cykel och kramat henne, för hon såg så strålande ut!
Hon är strålande! Och dessutom det gladaste jag sett idag!
Förutom möjligtvis Jons tolkning av en ekorre!

Det är väldigt tråkigt att Mathilda inte tog sig in på sitt förstahandsval till gymnasiet
...men jag är samtidigt jäkligt glad och tacksam att hon inte gjorde det och började i min klass istället! :]




Snön gjorde vägen hem alldeles magisk och jag har kommit fram till att en av de bästa sakerna med att bo själv är att jag får klämma mitt på kaviartuben.


Kommentarer
Postat av: Tild!

Nämen kolla vilken hyllning! : >

Vad fin du är!

2010-10-15 @ 07:21:41
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0