Calleth you, Cometh I

Tjosan!

Och se på fan här sitter jag och pluggar matte tillsammans med ett äpple och en tekopp och är lycklig över att jag hann hänga (som de så tjusigt heter) på subway med Maja och Emelie innan de blev för kissnödiga och matteböckerna i lägenheten ropade hem mig :/
Jag var verkligen galet sällskapssjuk då jag kom fram till stan, och då menar jag GALET!
Tur då att man har så fina vänner som råkar vara på stan och kan förgylla ens liv - inte illa! ;)



Känns dock trist att de inte blev nån bio ikväll för min del men nästa vecka då jäklar bli he av! :D

Sist men inte minst vill jag skicka en hälsning till min fantastiska Daniel som ligger hemma i 40graders feber för att jag smitta han! :( :( Förlåt älskling och jag hoppas du blir bra snart så att jag kan va med dig! :D <3


gulligt :]

HejdÅ! =)

btw; tack vädergudarna för sommarvärmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0