Here comes the sun little darling

Godmorgon solglimtar! :D

Själv är jag ingen solglimt, snarare ett mulet moln!
Hatar att ha feber! Jag bara svettas och fryser om vartannat - inge kul :( :(
Men jag peppar att fara hem idag och käka kräftor med familjen och Danne,
känns skönt att snart få träffa mina guldklimpar igen ♥


Något som gör mig ännu gladare mitt i allt hostande och febrande är att kika på bilderna från Kreta för jag kan inte låta bli att le varje gång jag ser dem! :D
Sällskapet och vädret gjorde det så grymt fantastiskt!
Jag kommer alltid vara tacksam mot er
för att ni gjorde Kretaresan till en av de vackraste veckorna i mitt liv! ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

krya på dig ellan!! <3

2010-09-05 @ 13:21:10
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0