Knasigt skönt med helg!!!

Tjaatjaa bloggen!

For till Danne igår efter skolan och bara chillade, pussades, käkade cheesecake a la Robert, såg Idol och "A walk to remember" och jag grät floder och var lycklig :) Är alltid så skönt att vara i Furuögrund, jag kan verkligen slappna av där och bara vara glad över min underbara Danne och hans fantastiska familj - love it!♥
Ända minuset var att jag fick feber igår kväll igen - vill det aldrig ge sig?? :( :(

Imorse tog vi en kort promenad och såg Rädda Willy (nostalgi!!) och efter det åkte jag hem!
Här hemma har jag läst och chillat, känns bäst att vila upp sig! :)
... och nu kom mamma med te till mig, så gullig hon är! :D
peppar på en kväll framför tv:N!

Hoppas att alla har haft en grym fredag och en härlig start på lördagen! :D


!
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0