Löften för 2010

Kom på så oändligt många nyårslöften men bestämde mig för att bara skriva ner 3 stycken stora med lite förslag på innehåll så att det ska bli lättare att hålla! Så... lycka till mig själv! ;)

1. Ta hand om mig själv!
Jag vill fortsätta träna kontinuerligt både på gymmet och på självkänslan, försöka gå och lägga mig tidigare på vardagar samt lära mig slappna av även om jag är i en stressig period.

2. Ta hand om andra! Det här året vill jag bli ännu bättre på att vårda mina relationer med vänner, familj, pojkvän och alla andra i min omgivning! Och inte vara rädd för att ta kontakt med nya, fantastiska personer!

3. Ha jävligt kul! Jag vill se till att fylla mina dagar med människor, aktiviteter och saker som jag tycker om och mår bra av! Sen ska jag se till att jag får tummen ur och verkligen satsar på att göra "större" grejer jag drömmer om; för tvåtusenelvas del åka och hälsa på Felicia i Lindesberg, boka resan utomlands med brudarna, kirra festivalpass till P&L och greja praktik i Stockholm till hösten. (Hoppas som fan att allt det blir av!)

...och tillsist på listan en efterlängtad grej som jag inte riktigt vågar lova mig själv men som jag ska sträva mot;

* Ta körkortet 2011!



Va gör jag? Nu kör jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0